Algemeen

1. Social Media

Via de Social Media kanalen kun je je vraag stellen en deze wordt zo snel mogelijk beantwoord. Het AutoStyle Team bekijkt dit dagelijks en zal daardoor snel kunnen reageren op al je vragen.

2. AutoStyle Nieuwsbrief

In je account, bij 'Accountgegevens', of door je gegevens in te vullen op deze pagina kun je je inschrijven voor de AutoStyle Nieuwsbrief. Dan lees je als eerste alles over nieuwe services, onderdelen, speciale aanbiedingen en acties. Je ontvangt het laatste nieuws over styling, wielen, comfort, electronica direct in je mailbox. Bij je 'Accountgegevens' kun je je aan- of afmelden voor de nieuwsbrief. Vanwege de verwerkingstijd kan het voorkomen dat je na afmelding nog eenmaal een nieuwsbrief ontvangt.

3. Klachten

Voor vragen kun je contact opnemen met AutoStyle Klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder. Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij AutoStyle.nl via de klachtenprocedure die beschreven staat op de pagina Retour en garantie.

4. Wat is er allemaal leverbaar voor mijn auto?

AutoStyle biedt een compleet assortiment autoaccessoires voor verschillende merken en modellen. Een compleet overzicht vind je op deze website. AutoStyle is dagelijks op zoek naar nieuwe artikelen. De catalogus is natuurlijk een selectie van artikelen die bij het realiseren hiervan beschikbaar waren. Wekelijks wordt ons assortiment groter en groter met artikelen die dus niet in de online catalogus staan. Deze artikelen worden bekend gemaakt via deze website of via uw dealer. Houdt dus regelmatig onze site in te gaten.

5. Moet ik alle onderdelen passen voordat ik ze laat spuiten?

Het is een absolute voorwaarde dat onderdelen die gekocht zijn van te voren gepast worden. Gespoten onderdelen die achteraf niet blijken te passen worden onder geen enkel beding weer teruggenomen. Laat je het artikel dat gespoten moet worden ook even een paar dagen liggen, dit in verband met gassen die zich in het onderdeel bevinden. Laat je een onderdeel direct spuiten dan bestaat de kans dat deze gassen niet meer weg kunnen uit het onderdeel, waardoor er zich bobbels kunnen gaan vormen. Ook hiervoor geldt geen garantie, deze worden niet teruggenomen.

6. Zijn er afbeeldingen beschikbaar van de artikelen voor mijn auto, zodat ik het eindresultaat kan zien?

AutoStyle streeft er naar van alle artikelen een foto op deze website af te beelden. Je begrijpt natuurlijk dat door de grootte van ons assortiment het onmogelijk is van elk artikel een montagefoto te hebben. Hierbij zijn wij ook afhankelijk van leveranciers. Indien er foto’s beschikbaar zijn worden deze automatisch bij het desbetreffende product geplaatst.



Bestellen bij AutoStyle.nl gaat via een paar eenvoudige stappen.

1. Het gewenste artikel selecteren.

Selecteer het door jou gewenste artikel en geef hierbij het aantal in. Klik op in winkelwagen. Indien je verder wilt winkelen klik je op ga verder met winkelen. Je kunt dit proces meerdere malen herhalen totdat je klaar bent met winkelen.

2. Start het afrondingsproces van het winkelen.

Klik ga door naar afrekenen om je bestelling af te ronden.

3. Selecteer je vorm van afronden.

Door een eenmalige aankoop te selecteren worden er geen gegevens opgeslagen voor een volgende keer dat je onze webwinkel bezoekt. Wil je wel van deze service gebruik maken, maak dan een account aan en klik bewaar mijn gegevens voor een volgende keer.

<meer informatie over privacy>

4. Voer je persoonlijke gegevens in.

Vul de velden gemarkeerd met een * volledig in. Velden welke niet gemarkeerd zijn met een * zijn optioneel. De gevraagde gegevens zijn belangrijk om je bestelling te kunnen afronden.

5. Verzendwijze.

Hier maak je de keuze dat het product bij jou thuis wordt afgeleverd. De kosten voor de verzending worden hier getoond.

<meer informatie over verzending>

6. Betalingsgegevens.

Hier selecteer je de wijze van betaling. Kies de vorm welke het best bij jouw wensen aansluit.

<meer informatie over betalingsverkeer>

7. Controleer je bestelling.

Hier controleer je voor de laatste maal je bestelling alvorens de bestelling daadwerkelijk af te ronden. Wees hier zorgvuldig in en controleer of alles correct is. Alvorens de bestelling daadwerkelijk af te ronden dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Levering.

Doorgaans zullen wij proberen de artikelen welke voor 19.00 uur besteld en betaald zijn, de volgende dag bij je aan te bieden. Tevens vermelden wij bij de artikelen een zo secuur mogelijke levertijd. Voor meer informatie over de verzending van je bestelling verwijzen wij je naar de verzendservice van AutoStyle.

<meer informatie over verzendservice>